مراحل ثبت درخواست فارغ التحصیلی در پیشخوان خدمت
1393/5/5 یکشنبه
مراحل ثبت درخواست دانشنامه در پیشخوان خدمت گلستان و مدارک لازم جهت دریافت دانشنامه 
1- اصل گواهینامه موقت
2- تمبر 1000 تومانی از بانک ملی برای دانش آموختگانی که تاریخ صدور گواهینامه موقت آنها قبل از 94/09/14 می باشد
قابل توجه دانش آموختگانی که تاکنون مدرک دانشنامه پایان تحصیلات آنان صادر نگردیده است:
چنانچه از زمان صدور ودریافت گواهی موقت تحصیلی مدت زیادی سپری و برحسب ضرورت( 1- خروج از کشور و لزوم ترجمه مدرک 2-قبولی در مقطع بالاتر و الزام به تحویل  دانشنامه به دانشگاه) نیاز مبرم به دریافت دانشنامه خود دارید می توانید با مراجعه به سایت گلستان(reg.pnu.ac.ir) و ورود به منوی پیشخوان خدمت نسبت به درخواست فوری صدور دانشنامه خود اقدام نمایید. ودرآخر حتما گزینه تایید و ارسال نهایی را اعمال نمایید ( در صورت فراموشی رمز عبور از کارشناس رشته اخذ شود)بدیهی است پس از صدور مدرک در قسمت "اطلاعات جامع" سیستم گلستان وضعیت تحصیلی دانش آموخته از "فارغ التحصیل موقت" به "فارغ التحصیل قطعی"تغییر خواهد کرد. شایان ذکر است در صورت قبولی در مقطع بالاتر و یا خروج از کشور حتما می بایست مستندات آن در پیوست درخواست شما ضمیه گردد.

راهنمای درخواست صدور دانشنامه در گلستان